Hello world!


Sinds een tijdje ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in koken en alles wat erbij komt kijken. Ook heb ik het met vriendinnen wel eens gehad over een kookclubje: gezellig samen nieuwe gerechten leren maken, eten en wijntjes drinken. Ik heb het niet van een vreemde; mijn moeder was namelijk precies zo! Nu is zij een van de beste koks die ik ken. Ik weet dat zij vroeger een schriftje bijhield met al haar favoriete recepten erin. Dus bedacht ik: wat is daar de moderne versie van? En dat is deze website geworden!

Nu is hij nog leeg, maar ik hoop dat ik hem met mijn vriendinnen binnenkort kan gaan vullen met onze meest geliefde recepten, culinaire verhalen, tips en tricks. Je kunt de voortgang van de website volgen door je in het zijmenu (rechts) aan te melden voor de email notificaties, maar je kunt natuurlijk ook lid worden en actief meedoen. Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik!

Groetjes
Floor

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

