Kookavond 14 april 2011


Jaaaaaaaa! Vanavond is het weer tijd voor de Cooking Blondes (= lekker eten, gezelligheid en wijn)! Je bent welkom vanaf een uurtje of 5. Laat me via een reactie onder dit bericht weten of je ook van de partij bent!

  • Lisa
  • Stephanie
  • Charlotte
  • Yentl
  • Jana
  • Sanne
  • Alejandra
  • Ennia
  • Froukje
  • Floor
  • Erwin (voor spek en bonen)
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

4 reacties op Kookavond 14 april 2011

  1. Sanne zegt:

    Muuh, ik heb vanaaf van 6 tot 8 een paasborrel van mn werk in Soest, dus ik kan weer niet! Potverdorie… ik had er heel graag bij geweest! 😥

    • Florence zegt:

      Damn al weeeer? Wat zijn jouw donderdagen steeds druk zeg! Maar ik zie je sowieso zaterdag toch? Ik ben van plan om allemaal lekkere hapjes te maken, ik heb alleen een waterpolo wedstrijd van te voren, dus moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen 🙂

  2. Sanne zegt:

    Ja ik weet het… Het is echt niet normaal! Eerst waren al mijn vrijdagen heulemaal vol en deed ik nooit wat op donderdag en nu is het andersom. Maar idd je ziet me sowieso zaterdag! En ik zou wel willen helpen met voorbereidingen enzo, maar zoals je weet zit ook ik de hele middag/aaf vol! Succes mop en ik weet dat je het kunt! 😉 (K)

    • Florence zegt:

      Haha komt helemaal goed mop! We zitten er aan te denken de kookavond naar woensdag te verplaatsen omdat wij op donderdag vrij hebben.

      Maar, denk ff met me mee voor zaterdag. Ik heb deze ideeën:

      – melbatoatsjes met brie, honing en een walnoot
      – netmeloen met parmaham
      – kaasjes met mosterd
      – gevulde eieren
      – zalrolletjes (tortilla, zalm, roomkaas)
      – geitenkaaspakketjes met spek
      – crostini tomaat, mozarella, pesto, créme fraîche, basilicum
      – gevulde champignons
      – bittergarnituur

      Jij had toch ook van die leuke broodjes gedaan met jouw feestje? Kun je die recepten op de site zetten?

Geef een reactie

