Kookavonden donderdag verschuiven naar woensdag?


Hallootjes dames! Zoals jullie weten zit het overgrote gedeelte van de Cooking Blondes dat op donderdag naar de kookavonden komt bij elkaar in de klas. Door een rooster wijziging zijn wij nu niet meer op vrijdag vrij, maar op donderdag. Daarom is het idee geopperd om de kookavonden naar de woensdag te verschuiven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie met deze wijziging vaker kunnen komen.

Aangezien ik tot en met woensdag in Disneyland zit, zou de wijziging op zijn vroegst pas in gaan in de week van 25 april. De kookavond zou dan dus verschuiven van donderdag de 28e naar woensdag de 27e. Ik spel het even uit, we zijn natuurlijk wel blond hé 😉

Dus graag even reactie onder dit bericht! Je kunt natuurlijk ook via de Cooking Blondes facebook reageren. Klik hier voor de link naar de groep.

Dan wil ik verder nog weten wat de plannen zijn voor aanstaande donderdag (21 april). Aangezien Erwin en ik dan net terug zijn uit Parijs zie ik het niet echt zitten om de kookavond bij ons te organiseren. Lisa heeft zich aangeboden om het bij haar thuis te doen. Misschien daarna Utrecht onveilig maken?

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

